Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 lutego 2011

SAY OK.

Hej. Nie pisałam 2 dni, brak weny. Początek tygodnia.. Oby szybko zleciało do piątku. Ten weekend przeznaczam na totalne leniuchowanie i łażenie po sklepach. Babski weekend z ciocią, herbatą, pomidorową, kotami, dobrą muzyką i słodyczami <3 LOVELY. Muszę wziąć się wkońcu na wystawienie starych ciuchów na aukcje, żeby zakupić lustrzankę. ALE NIE CHCE MI SIĘ. Jestem totalnie leniwa. Najchętniej cały dzień leżałabym w ciepłym łóżku ze słuchawkami w uszach.

Przeglądając kolekcję Reserveda znalazłam kilka cudownych rzeczy. Są cudne.

Kocham jeans. Koszula ma świetny krój i w ogóle mi się podoba.

Cudna, śliczna bluzeczka. Uwielbiam taki kolor.  

Te buciki zaparły mi dech w piersiach. SĄ ŚWIETNE I MEGA SŁODKIE! Uwielbiam takie buty, a wzór mają cudny.

Lecę do łóżka gadać przez telefon.:P
Słodkich snów :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz